210221 IZ*ONE University Nako

آپدیت یونیورس ناکو 

2021-02-21

کپشن ناکو :

من پیشنهاد فیلم سینمایی "Your name" رو بهتون میکنم ویزوان

من معمولا خیلی زیاد انیمه تماشا نمیکردم

اما این انیمه خیلی گرافیک و تصاویر قشنگی داره

و آهنگ هاش هم خیلی تاثیرگذار و قشنگ بودن

بخاطر همین بعد از تماشای این سینمایی انیمه های بیشتری رو تماشا کردم. 

دلم میخواد به کسایی پیشنهادش بدم که از انیمه خوششون نمیاد, یبار امتحانش کنید ! 

 

پ.ن:ولی نمیفهمم چرا من انیمه دوست ندارم :/

آیرین lee
MoMoRing (:
۱۰ اسفند ۱۲:۴۴

ووووی آیرین چجوری دوست ندارییی؟؟؟؟؟؟؟

عررررر

ناکومممم

منم اول انیمه دوست نداشتم ولی وقتی یو نیم رو دیدم عاشق انیمه شدم😍😍😍😭😭😭😭

یور نیم بهترین انیمه انتخاب شده توی سال 2016

خیلی خوبه

حتماببینش

 

خیلی قشنگه

خیلی

پاسخ :
نمیدونم چجوری :(
^-^
اوکی میرم میبینم با اینکه انیمه دوست ندارم
من کلا فیلم هایی که نگاه میکنم اکثریتشون کی دراما عه
بعد برا همون انیمه خیلی ندیدم
*-*
K-poper
۱۴ اسفند ۲۲:۲۱

وای دیدم اینو

خیلی قشنگه انیمش😍😍😍😍

پاسخ :
من ندیدم :(
*-*
Candy Queen 🌈🍭
۱۵ اسفند ۱۵:۰۴

منم نمیدونم چرا انیمه دوست ندارم :/

پاسخ :
اووومممم :"((
من دوست دارم ببینم ولی وقتی میبینم هیچ حس خوبی ندارم :/
Heli SHII =)
۱۹ اسفند ۱۰:۵۹

من هر انیمه ای دیدم خاک بر سری بود:|

نمد چرا همش از شانس منه:|

 

این انیمه رو تلوزیون ی بار گذاشته بود ولی زده بود +13 منم منصرف شدم

 

نه که میترسیدم خاک بر سری باشه هااا

میترسیدم چون اگه خاک برسری میبود بقیه همشون تو حال بودن بعد میدیدن من دارم چی نگاه میکنم جرم میدادن:|

پاسخ :
اوه چینجااا ؟!
من ندیده بودم تا حالا همچین انیمه هایی رو تو تلویزیون :/

^^
MoMoRing (:
۱۹ اسفند ۱۱:۲۴

ووووی اصلا انیمه یه چیز.....

غیر قابل توصیفه

من سر همه انیمه ها گریه کردم://////

ولی این گریه ای و اینا نی

انیمه Grave of the fireflies خیلی عری بود خیلی گریه کردم😐✌

یور نیم هم ندیدی اینو حتما ببیننن

پاسخ :
واقعا ؟!
عزیززمممممم *-*
گریه چرا ؟؟؟
^-^
آخیییی فدات شم
اوکی
MoMoRing (:
۱۹ اسفند ۱۱:۵۰

اصلاااا نمیدونی وقتی یه نفر میمیره خیلی دردناکه😐😂

چون درمورد جنگ بود و اینا و وقتی 5 سالش بود مرد:///

خدایی دردناکه

پاسخ :
آره خیلیییی :"(
^^
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان