IZ*ONE News 210319

حلقه‌ ی الماسی که فن ‌ها به مناسبت تولد ساکورا بهش هدیه دادن

حدود 27 میلیون وون قیمت داره و فن ‌ها همراه باهاش یک پیام برای ساکورا فرستادن و گفتن :

"با مردی که نمیتونه بهت یک حلقه گرون تر از حلقه ‌ای که فن‌ ها بهت دادن بده ازدواج نکن/باهاش نباش" 💀

آیرین lee
Chichoo Kh
۱۵ فروردين ۱۰:۵۵

*تشنج*

پاسخ :
الان من چیکا کنم با این حرفت 😐
محکم بزنمت ؟!
یا بزنمت بعد واس اینکه دردت نگیره ببوسمت بهار جون ؟!
خو خدانکنه فداتشم تشنج چیه دیهههههه
هلی کوچولوی تلانه *-* (همون Heli SHII)
۱۵ فروردين ۱۱:۱۴

جعررررررررررررررررررررررر

 

فنا نمیخوان ساکورا ازدواج کنه جعرررررررررررررر

پاسخ :
عزیزممممم *-*
سلام خوبی هلی جونم ؟؟؟
آره احتمالا 😂😂😂😂
هلی بیبی آنی:|
۱۵ فروردين ۱۱:۵۱

سلام:|

خوبم تو خوبی؟

:)

پاسخ :
سلام به روی ماهت *-*

نه بابا چه خوبی
از صبح که پا شدم
خونه رو تکوندم کلا
آشپزی کردم
درس خوندم
تو بیان فعالیت کردم
ساب زدم
مردم کلا 😂😂
هلی بیبی آنی:|
۱۵ فروردين ۱۱:۵۵

&-&

یکی دو جا هم کار نداشتی ک:/ 

پاسخ :
جانم ؟!
ببخشید متوجه نشدم منظورتو :(
هلی بیبی آنی:|
۱۵ فروردين ۱۱:۵۸

منظورم اینه ک یکی دوتا کار هم نبود کلیییییی کار بودددددددد:|

پاسخ :
آهااااا 😂
آخه مامانیم بارداره
کارای خونه هم همه شون افتادن گردن من
هلی بیبی آنی:|
۱۵ فروردين ۱۲:۰۵

عه ب سلامتی:)

داداش یا آجی؟ (البته فضولی نباشه هاا اگه دوس داری جواب بده:))

پاسخ :
داداشی *-*
نه بابا فضولی چی
هلی بیبی آنی:|
۱۵ فروردين ۱۲:۰۷

من ی داداش دارم واس هفت جد و آبادم بسمه:|

پاسخ :
منم یه خواهر دارم واسه هفت جد آبادام بسه 😂😂😂😂
چرا حالا ؟!
اذیتت میکنه ؟!
غصه نخور قربونت
همه خواهر برادرا با هم دعوا میکنن
هلی بیبی آنی:|
۱۵ فروردين ۱۲:۱۲

جعررر*-*

چون بسیار اذیتم میکنه و مسخرم میکنه:|

البته منم زیاد کرم میریزم بهش:|

پاسخ :
آخییییییییییی *-*
دیگه خواهر بردارا و اینا همینن
اصن نمیشه باهم دیگه دعوا نکن
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان