210215 IZONE Instagram Update - Sakura

آیرین lee
هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
۳۰ ارديبهشت ۰۹:۱۵

اول اینکه سلاممم (چون میدونم اگه سلام نکنم بعدش ضایع میشم😐✋)

دوم اینکه ساکورا خیلی خوشگلههههههه صداشم همینطورررررر😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤💖💖💖💖

پاسخ :
سلام هلی جونم (😅)
همینطوره فداتشم ، در کنار خوشگلی کلی هم محبت و استعداد داره😍😍😍😍❤❤❤❤
هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
۰۶ خرداد ۱۱:۱۰

اونکه آرههه😍😍😍

 

خوبی ایرینی؟

درسا چطوره؟

پاسخ :
😍😍😍😍
قربونت هلی جونم😊
درسا کیه😐 ؟!
وایییییی درس ها رو میگی 😂 ؟؟؟
مرسی خوبن دیگه امتحانام دارن تموم میشن سه تاش بیشتر نمونده که یه روز در میونه و چهارشنبه ای که میاد کلا کلا تموم میشن درس ها و امتحانام
میمونه امتحان تیز هوشانم که تو تیر ماه عه به احتمال زیاد😁
ب کراشتون مدیونین اگه رو کراشم کراش بزنین😐😑🔪 (جیسونگ دوم آنی😔💙)
۰۶ خرداد ۱۴:۱۷

منظورم درس ها عه😐💔

اره😂😂😂

 

ایشالله ک قبول میشی تیزهوشان:)

موفق باشی😘💙💙

پاسخ :
گرفتم فداتشم😅
^~^
یعنی یه درصد احتمال بده قبول نشم
مطمعنم قبول میشم😐
اگه نشدم حسابی خودمو سرزنش و محروم میکنم
کلی از استراحتم گذشتم مگه میشه همینجوری ازش بگذرم
وایییییییی یعنی هلی جون اگه تموم شدن امتحانام میخوام
برم یه دو روز کلا بخوابم
بعد فقط واسه نماز اون دو روز رو بیدار بشم♡
به خدا انقده که از فروردین ماه شب بیداری نداشتم ^~^
کلا شاید از 1400/01/01 جمعا یه 240 ساعتش رو بیدار موندم
الان قیافم رو ببینی چشمام انقدر باد کرده که نگو😐
کلا زیرشون سیاه شده شانس آوردم کرونا اومده بیرون میرم ماسک میزنم زیر چشمام پیدا نیست😂
وگرنه همه دوستامو و معلمام بهم میخندن😅
قربونت گلم شما هم موفق باشی💕
فایتینگ~
ب کراشتون مدیونین اگه رو کراشم کراش بزنین😐😑🔪 (جیسونگ دوم آنی😔💙)
۰۶ خرداد ۲۳:۱۱

حالا نشد هم ک بخاطرش نیاید خودتو سرزنش کنی:"

 

من کلاسام و همه چی تموم شد فقط مونده کارنامه م ک روم نمیشه وقتی اومد نگاش کنم چون مطمعنم ریدم همه رو:"

پاسخ :
من دیه کار ندارم باس قبول شم😐

خو میخوندی فدا حالا کنچانا وقت واسه جبران 
زیاد داری خودتو نارحت نکن ^~^
ولی من وقت برا جبران دیگه ندارم😊
اگرم تو یکی از امتحانام به اندازه یه نیم نمره هم بی دقتی
کنم تو آینده ام که گند میزنم هیچ😐 والدین هم از اومدن به بیان
و خرید آلبوم و چدونبه فن کی پاپ بودن محرومم میکنن😭
ب کراشتون مدیونین اگه رو کراشم کراش بزنین😐😑🔪 (جیسونگ دوم آنی😔💙)
۰۷ خرداد ۰۰:۰۵

خب ایشالله قبول میشی:)

خب من تو کلاسای آملاین هیچی یاد نگرفتم و این تاثیر بدگزاشت روم ک تنبل شدم/:

هعی...

پاسخ :
ایشالله😊
قربونت فرقی نداره چجوری درس میخونی که
مهم اینه که خود مهربونت بخوای💕 البته آره دیگه
هر کس یه سلیقه داره و یه عقیده داره💜
قربونت برم نگو هعییی اونجوری به قلبت اذیت میشه😢
ب کراشتون مدیونین اگه رو کراشم کراش بزنین😐😑🔪 (جیسونگ دوم آنی😔💙)
۰۷ خرداد ۱۲:۳۵

خب چون من همیشه عادت داشتم سر کلاس حضوری ک معلم توضیح میداد همه رو حفظ میکردم و برای امتحانا هیچوقت نمیخوندم و خوب میدادم/:

بخاطر این عادتم اینجوری شدم

باش💙💙

پاسخ :
ای جان😍❤
عه چینجا 😐 ؟! یعنی واقعا واسه امتحان نمیخوندی ؟!
ایشالله موفق باشی عزیزم💪❤
ب کراشتون مدیونین اگه رو کراشم کراش بزنین😐😑🔪 (جیسونگ دوم آنی😔💙)
۰۸ خرداد ۰۱:۱۸

نه=/

حتی لای کتابم نگا نمیکردم😐

مرسی توهم همینطور:)

پاسخ :
آه بعد اونطوری نمراتت اوکی بود😅 ؟!
قربونت❤
ب کراشتون مدیونین اگه رو کراشم کراش بزنین😐😑🔪 (جیسونگ دوم آنی😔💙)
۰۸ خرداد ۰۱:۳۴

اره خب من حتی مشقامم یادداشت نمیکردم معلم ک مینوشت حفظشون میکردم😐😂😂

پاسخ :
یعنی تکالیفاتو انجام نمیدادی😱 ؟!
ب کراشتون مدیونین اگه رو کراشم کراش بزنین😐😑🔪 (جیسونگ دوم آنی😔💙)
۱۰ خرداد ۰۰:۲۲

نهههههه:|

 

برم خودمو دار بزنم آیا؟

هستا معلم مشقامون رو رو تابلو مینویسه ک یادداشت کنیم بریم خونه انجام بدیم؟

من یادداشت نمیکردم حفظشون میکردم:|💔

پاسخ :
سلام هلی جونم
خوبی قربونت❤؟!
الهی فداتشم بیداری👀
منم امشب تا 4 صبح بیدارم😅
آهااااا😅 میانهههه اشتب برداشت کردم😐
فداتشم من
هلی جون منو میبخشی ؟!
ب کراشتون مدیونین اگه رو کراشم کراش بزنین😐😑🔪 (جیسونگ دوم آنی😔💙)
۱۰ خرداد ۰۰:۳۳

ی بحثه تقریبا چهار روزه داریم درباره ش میحرفیم نمیخاد سلام کنی ک=/

 

اره بیدارم😂

 

خدانکنه._.

این چیزی نیس ک بخام ببخشم اصن ناراحتم نشدم*-*

پاسخ :
ایگوووو کنچانا حالا😂😂😂😂
قربون چشمات بشم شما تو سن رشتی
سعی بیشتر استراحت کنی فداتشم❤👍
نه نه کلی گفتم😅
خواستم بابت همه کارای زشت این مدتی که با هم بودیم
عذرخواهی کنم واقعا شرمنده اگه حرفی چیزی زدم که باعث ناراحتیت شد😢
ب کراشتون مدیونین اگه رو کراشم کراش بزنین😐😑🔪 (جیسونگ دوم آنی😔💙)
۱۰ خرداد ۰۰:۳۸

میخام ولی کرم دارم نمیخابم😐💔

 

خدایی من تاحالا هیییییییییییچ بدی ای ازت ندیدم")

پاسخ :
الهی من فداتشم😍
حالا تا چند بیداری شبا ؟!
خو خدا رو شکر😊❤
ب کراشتون مدیونین اگه رو کراشم کراش بزنین😐😑🔪 (جیسونگ دوم آنی😔💙)
۱۰ خرداد ۲۱:۲۶

نمیدونم قبلنا تا یک و نیم دو دیشب ک تا چهار و خورده ای بیدار بودم=/

پاسخ :
منم تا همون حدودا😅✋
البته من تمام شبو بیدارم به جاش صبحا میخوابم😊
یکی از لقبام بین دوستام جغد عه🍗
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان