آدرس های استفاده شده وب اصلی

آدرس اول :

http://izone.blog.ir

آدرس دوم :

http://izone12.blog.ir

آدرس سوم :

http://izone-fans.blog.ir

آدرس چهارم :

http://izone-fans12.blog.ir

آدرس پنجم (هم اکنون) :

http://izone-kpop.blog.ir

XX تمامی این آدرس های بالا مختصص ماست XX

XX و به هیچ عنوان نباید ازشون استفاده کنین XX

XX همونطور هم که آدرس اول رو یکی داره به اسم خودش باهاش وب میزنه XX

XX که ما راضی نیستیم و به محض اینکه راه ارتباطی تو وب به وجود آوردن XX

XX فورا بهشون گفته میشه که آدرس رو تغییر بدن XX

لطفا شما هم همکاری کنین و بهشون اطلاع بدین ، باشه ؟!

"مرسی از حمایتاتون واقعا❤️"

"لطفا حمایت کنین مثل همیشه ازمون"

آیرین lee
Chichoo Kh*کُلفَت سانا😐*
۱۸ فروردين ۱۲:۵۲

اتفاقا من صبح سرچ کردم گفتم شاید با اون ادرس وب فیلتر شده باشه بقیه گفته باشن

دیدم ینفر وب زده😐😐

منم بهش میگم^-^

پاسخ :
اوومممم :(
مرسی بهار جووووونم *-*
𝓚𝓲𝓶 𝓛𝓲𝓷𝓪
۲۶ فروردين ۱۲:۲۳

میگم ادرس سومی هم نمیاد

پاسخ :
اع آره برا منم فیلتره که
دونالد ترامپ هلی
۲۶ فروردين ۱۹:۴۱

چشم ایرینی

پاسخ :
سلام ^-^
هلی جون شمایی ؟!
پروفت رو چیکا کردی فرزندم😂
🍷🐉 SISU
۲۶ فروردين ۲۱:۲۳

سومی رو هم فیلتر کردن؟ 😲😲

آیرین لی جونم بعد اینکه وب ایزوان 12 رو فیلتر کردن چند ساعت بعدش منو فیلتر کردن که منم با تغییر آدرس اوکیش کردم😐🍷

پاسخ :
سلام سیسوووو جونننننمممممم
خوبی قشنگم ؟؟؟
یس فیل کردن اون رو هم😂
فیلتر کننده به این باحالی ندیده بودم والا
فدا سرش بزار فیل کنه
بدبخت هر بار میره زحمت میکشه متن گزارش وب مینویسه
ولی وب فیل نمیشه
حالا دارم براش😎😂
هنوز طرف اونطور که باید آیرین شی رو نشناخته
یکم که بگذره آیرین شی واقعی رو بهتر میشناسه
ول نمیکنمش یعنی ، ای فیلتر کننده بچرخ تا بچرخیم
بازی حالا حالا ها شروع شده
فکر کردی نمیدونم کی هستی
آیرینیییییییی شکست ناپذیرههههههههههههه
**********************************
اییییییییییییییی وایییییییییییییییی بر منننننن
خدا رو هزار مرتبه شکر مثل من وب رو نجات دادی *-*
🍷🐉 SISU
۲۷ فروردين ۲۲:۳۵

مرسی ایرینی جونکم ☃️

تو خوبیییییی؟ *-*

نمد ولی خب آدم یه کوچولو فقط چند لحظه اول استرس میگیری

ولی بعدش دیگه اوکی میشی😂🍜

آری

تنکس کلا تو نجاتم دادی

چون اگه تو نبودی و آدرسو وبتو عوص نمیکردی من اصلا نمیدونستم چیکار کنم😂🍜

آیرینی جونم چجوری گیف هارو درج میکنی؟ 😂🍜

پاسخ :
فدات بشمممممممم منم خوفممممم
بیا بوست کنم ^-^

فردا امتحان ریاضی دارممممممممممممم
وایییییییییییییی خدااااااااااااا
الان در اتاقم به سر میبرم و جلوم یک کوه
نمونه سوال و آزمونک های قلم چین و اینا
+ کتاب ریاضی + صفجه کامپیوتره
اصن دیگه انقد که دورم شلوغه جای سوزن انداختن نی به خدا
من سر فیلتر وب آیزوانم اوکی اوکیم واقعا
باور کن تا حالا انقد حس خوبی نداشتم
انقده خوشم میاد که دارم فیلتر کننده رو زجر کش میکنم که نگو و نپرس ازم
مننننننننننننننن ؟! من چجوری نجاتت دادم تصدقت بشم :/ ؟؟؟
آها 😂
آقا صب کن ببینم ماجرا این استیکر سوپ رشته چیه ؟!
میخوای دل منو به آب بندازی نکنه ؟!
یجورییییییی دیه ...
خصوصی یه پیام بفرست سر فرصت واست یه توضیح مثلا مفصل میدم
🍷🐉 SISU
۲۷ فروردين ۲۲:۳۶

یه چند تا گیف برای من درج کن😂😂😂🍜🥂

پاسخ :
گیف چه چیزی قربونت ؟؟؟
گیفام دارن ته میکشن دیگه
انقد ازشون استفاده کردم😂
بیاد بزنم تو کار درج تصاویر مجسمه
دونالد ترامپ هلی
۲۷ فروردين ۲۲:۵۴

نه من پارمینم

با هلیا ج ح بازی کردم این بلا سرم اومد💔

تازه اولا پروفمم باید ترامپ میکردم و اینکارو کردم 

من تا اخر عمرم دیگه تو ج ح جرئت رو انتخاب نمیکنم💔💔

پاسخ :
آخییییییییی عزیزمممممممم😂
من خودم هیچ وقت توی بازی های جرئت و حقیقت
بازی نکردم و نمیکنم ابدا
یک بار فقط یادمه بچه ها (دوستام اینا) خیلی اصرار کردن
رفتم بازی کردم خدا رو شکر چیز بدی ازم نپرسیدن که
این اتفاقا واسم پیش بیاد ^-^
GBTS Piper
۱۳ ارديبهشت ۱۶:۴۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ایرین ادرس پنجم نمیاره برام تروخدا نگو حذفش کردی یا فیل شده ای خدا بابا اینا دیسبند شدن دیگه چیزی تو قرار نمیگیره که بخوان فیل کنن(البت تا وقتی که از دخترا خبری نشه)چرا یه دلیل منطقی ایشالا منم میرم هکرشم وقتی بزرگتر شدم(هنوز سال بعد هشتم میشی چه تفی میگی خفشو وجدان)خب بعد میرم *** ** *** ****** ***** ** ***** ***** ******* ** **

پاسخ :
بله عزیزم متاسفانه فیل*ر شده ^-^
گلم فیل شدن وب من از روی کینه و اینا بوده و ربطی به گزارشات دینی و اینا نداشته :)))
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان