210321 IZONE Instagram Update - Chaeyeon

آیرین lee
Candy Queen 🌈🍭
۳۰ فروردين ۱۳:۰۵

ای جان ‌*-*

پاسخ :
سلاممممم پری جون خوبی فداتشم ؟؟؟
وب پسرای VERIVERY رو افتتاح کردی ؟!
آدرسش رو یادنره بدی بهم هااا *-*
ایگوووو خیلی خفن و کیوت شده چه یونی
MoMoRing :)
۳۰ فروردين ۱۳:۰۸

آیرین جونم میگم میشه زودتر ساب هارو برام بفرستی؟*-*

اخه من صبح ها فقط میتونم و وقت بیشتری هم دارم

پاسخ :
باشه عزیزم
الان تو کامنت خصوصی که تو وب توایس فرستادی میزارم برات ^-^
MoMoRing :)
۳۰ فروردين ۱۴:۱۴

میسی#-#

پاسخ :
ببخشید عزیزم انقدر طولش میدم >_<
کامپیوترم جدیدا خراب شده خیلی از ویدیو ها و عکس هایی هم که داشتم
همه باهاش حذف شده :"(
اوووممم مومورینگ جون میگم تو یه هفته چند تا ساب میتونی بزنی ؟!
9 تا من بهت میدم تا دو هفته هم بهت وقت میدم که بهمون برسونیشون
خوبه عزیزم ؟!
اگه زمان بیشتری میخوای بگو
لاین هر کدومشون انقده :
9
47
67
83
190
227
262
328
688
اون لاین های سه رقمی رو میتونی ؟!
اگه نمیتونی بگو حتما حتما
Candy Queen 🌈🍭
۳۰ فروردين ۱۴:۵۸

مرسیییییی آیرینی جونم تو خوبی قربونت؟

نه خواستم افتتاح کنم یعنی داشتم هم دانلود آپلود میکردم هم ام وی هاشون رو ساب میزدم مامانم نت رو سرم بست :/

دلم میخواست بشینم تک به تک موها سرمو بکنم

تا اینکه دیگه رفتم تا اوووو دیدم که مامانم نتو سرم بست چون از یه طریق داره میبینه که من دارم چیکار میکنم

دیگه میخواستم کتاب ریاضی رو بکوبم تو سرم

حالا میگه تا فردا بهت نت نمیدم

خودم نت گرفتم اومدم

چشم چشم میدمش *-*

http://verivery-fans.blog.ir/

حالا تا الان قالبشو درست کنم فردا صبح اول از همه میرم سراغ ادامه دانلود آپلودام

دقیقا *-*

پاسخ :
تنکس من نیز بد نیستم ^-^
آخیییییی *-*
آه یعنی وای فای رو خاموش کرد ؟!
اینترنتی که من استفاده میکنم با مال بقیه خانواده جداست :)
من از یه مودم دیه استفاده میکنم یعنی
آخه میدونی خونه ما سه طبقه ست بعد من طبقه سومم
وای فای هم طبقه اوله کلا کار نمیکنه برا بالا که :/
واسه همون برای من یکی دیگه گرفتن
تازه من تو یه خونه جدا کلا زندگی میکنم
چون تو اتاقم هر چی که بگی هست😂
دو تا تلویزیون داره یکی خواهر گرامی با شمشیر پلاستیکی حرکت
رزمی واسه من در آورد زد صفحه تلویزیون رو خورد و خاکشیر کرد😂😐
یه یخچال کوچولو هم تو اتاقم هست
دیگه حمام و سرویس هم هست
میمونه یه اجاق گاز و لباسشویی
اونا رو هم داشتم خوب بود
برای همون شبا من کامپیوتر و اسپیکر و هندزری و مواد غذایی تو یخچالم
رو بر میدارم + دو تا بالش و یه لحاف بزرگ 
همه رو با هم کول میکنم میارم طبقه پایین میرم همه رو دور خودم میچینم تو
آشپزخونه آهنگ میگوشم و فیلم میبنم و سحری درست میکنم
بدبختی دیشب نتونستم کامپیوترم رو کول کنم ببرم
به جاش یه کوه کتاب با عنوان های
خیلی سبز علوم نهم
خیلی سبز علوم نهم (تیز هوشان)
ماجراهای من و درسام علوم نهم
قلم چی علوم نهم
کتاب کارپوچینو علوم نهم
کرک و دیل علوم نهم
مبتکران علوم نهم
* کتاب درسی
مردم و زنده شدم تا اینا رو خوندم یعنی :/
آخه امروز خیر سرم ساعت 10:30 صبح امتحان علوم فروردین ماه داشتم >_<
40 تا هم سوال داشت یک ساعت هم وقت آزمونش بود
چرا واقعا این معلما با ما اینکارو میکنن با زبون روزه باس بشینی امتحان بدی
اییییییییییی خداااااااااااااااا
ولی دیشب جات خالی خیلی بهم تو آشپزخونه مون خوش گذشت
یعنی خاک عالم بر سر من که تازه دارم با استعداد بوی گروپ ها آشنا میشم
وایییییییییییی واییییییییییییی پری جون
ام وی NOT TODAY بنگتن رو ببین
وااییییییییییییی واییییییییییییییییییی
نگو نگو نگو
اصن عالیههههههههههههه
یه هیجانی داره ام ویش که نگوووووو
واییییییییییی استیج هاشوووووووووووووننننننننننننننن
من رد دادم کلا >_<
خیلییییییییییییییی باحال بود این آهنگ خیلییییییییییییییییی
استیج M COUNTDOWN رو هم ببین اصلا ترکوندن پسرا استیج رو
موندم فیلمبردار ها چجور فیلمبرداری کردن :/
چجور رو استیج همه جا شدن :/
ایگووووووو چه قالب جیگرییییییییییییییییییییییییی *-*
با جفت اکانتام دنبالش کردم پری جون
وفتی فعالیتت رو شروع کردی بیا بگو تا توی همه وب هایی که ادمینم پیوندت کنم
بوس بهت ^3^
MoMoRing :)
۳۰ فروردين ۱۵:۳۹

نه بابا عیب نداره:)

ببین من مثلا توی یه روز یه ساب 150 لاینی رو میزنم بعد دیگه ممکنه اعصابم به هم بریزه بیافته برای فردا

بلیییی

آیرینی برای دو هفته فک کنم تا اون 262 تایی رو بتونم بهت بدم برای 1 هفته

اون دوتا پایینیش رو اگه1 هفته بیشتر بدی میرسونم به دستت عزیزم:)

و اینکه بیکارم ممکنه سریعتر هم برسونم:)

پاسخ :
اوکی پس الان میرم برات بفرستمشون ^-^
باشه عزیزم تا پایان سه هفته دیگه لطفا برسونشون بهمون ممنونم 3>
الان میرم میفرستم برات تو کامنت خصوصی وب توایس لند :)
Candy Queen 🌈🍭
۳۰ فروردين ۱۸:۲۲

نه ما عمم خونش یزد عه بعد اسرار کرد عموم از اون ور ایران اوردمون یزد

هعیییی اعصابم خورد شده

وگرنه خودمون هم خونمون کلا دوتا خونه دو طبقه است که زدن دوتاشون رو با هم یکی کردن

منم اتاقم همه چی داره

حدودا 2 هفته ای هست اینجاییم

هوا خیلی هم گرمه میپزم از گرما :(

بقول دختر عمم جوجه کباب شدم 😂

منم کلا اتاقم یه یخچال داره بالاش فریزر عه پایینش یخچال

کلا یخچالم پر از موز و شیر موز و کیک با طعم موز هستش

فریزرم هم چیز خاصی نمیزارم توش شاید یه دونه بستنی بزارم توش و چندتا اب بزارم که یخ بزنن و منم اب سرد کنم و بخورم قبل از اینکه برم بیرون و گوشت و مرغ و تا دلت بخواد مواد غذایی

حمام و سرویس هم دارم

من که وقتی با گوشیم میرم توی آشپزخانه هندزفری میبرم وقتی هم با  لپتاپم میرم هدفون خواهرم رو از اتاقش که هنوز کامل تخلیه اش نکرده (عقد کرده یه 5 ماهی هست که رفته) برمیدارم آهنگ گوش میدم

و وقتی گوشی هست یه دست گوشی و کتاب علوم یا مطالعات و یه دست هم ملاقه یا کارای آشپزی

بعضی وقتا هم از روی برنامه آشپزی میکنم

مودم منم جداست ولی فقط مودم مامانم رو اوردیم یزد

مودم عمم هم رمز نداره ولی دلم نمیاد بهش وصل بشم

ولی چون دوتا خونه است و دیوار بین دوتا خونه رو ترکوندن الان دوتا خونه است اتاق من دو برابر اتاق 3 سال پیشمه

و مامانم همیشه تو خونه دومی عه اما بازم تو همین خونه است وای فایش اصلا برام نمیاد

پس دیگه خودم پول جمع کردم یه بار با دختر عمم رفتم که لپتاپمو با مودمم خریدم

======

واووووو من فقط آهنگشو گوش دادم شاید بعدا نگاه کنمممم ام وی رو *-*

واییی ایرینی جونم اینطوری که میگی دلم میخواد برم ترمینال یه هواپیما بگیرم برگردم شهر خودمون 😂😂😂

بلاخره جا میشن که

تا موفق نشن ول کن نیستن :/

واییییی لطف دارییییی قشنگممممم

مرسی مرسی مرسی جبران میکنم

یه بوس خوشگل روی لپای آیرینی *-*

پاسخ :
یعنی خارج از کشور زندگی میکردین ؟!
ایگووو که اینطور ^-^
چینجااا ؟! بشین ام ویش رو هم ببین چون مزه اش به دنس جذابشه
خیلی باحاله ، نیگا گیفش رو
وظیفم بود جبران چیه قشنگم :)
^-^
Candy Queen 🌈🍭
۳۰ فروردين ۱۹:۲۸

نه منظورم از خوزستان رفتیم یزد 😂

واوووووووووووووو عررررررررررررررررررر من برم دانلود کنم 😍😍😍😍

:) 

پاسخ :
😂😂😂😂
آهااااا
آخه گفتی اون ور ایران فکر کردم خارج از ایرانه کلا
باشی قربونت *-*
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان