210227 IZ*ONE University Sakura

آپدیت یونیورس ساکورا 🫒

2021-02-27

کپشن ساکورا :

فیلمبرداری زیر نور خورشید! 
من خیلی بیرون رفتن رو دوست ندارم اما بعضی اوقات بیرون بودن هم خوبه ㅎㅎ

آیرین lee
Heli SHII =)
۱۹ اسفند ۱۰:۵۶

سلام ایرینیییی*-*

 

خوبییی؟؟؟

پاسخ :
سلام هلی جونم
دلم واست تنگ شده بود قشنگم *-*
قربونت ، مرسی که به فکرمی
خودت خوبی ؟؟؟
Heli SHII =)
۱۹ اسفند ۱۱:۰۰

منممم خیلی وقته با هم حرف نزدیم:|

 

 

منم خوبم

چه خبر؟؟

پاسخ :
*-*
خدا رو شکر که خوبی قشنگنم
سلامتی :/
خبر خاصی نیست
Heli SHII =)
۱۹ اسفند ۱۱:۰۲

من که همش درس مشق بدبختی:|

 

ن که خیلیم درس میخونم:/

همش تو بیان پلاسمم:|

 

راستی ایرینی تو استی هستی؟

پاسخ :
منم امتحانای مستمرم شروع شده :/

باید بخونی دیگه فدات شم
بیان همیشگی نیست
آینده قشنگت مهمه *-*

آره فن شون هستم ، ولی خب خیلی دنبالشون نمیکنم :(
یعنی وقتشون ندارم
Heli SHII =)
۱۹ اسفند ۱۱:۰۶

ما که هر روز دارن ازمون امتحان میگیرن:|

 

 

باوشه دارم سعی خودمو موکونم*-*

 

 

بایس و بایس رکرت کیان؟؟

من بایسام فلیکس و لینو (لینو جدیده همین امروز بهشون اضافه شد:|) رکرمم جیسونگ (خنگ خودمه این بشر*-*)

پاسخ :
برای ما هم هر روزه ^-^
آره دیگه کرونا که اومده مدرسه ها مجازی شده
معلم ها حالا دارن ما رو مدام می سنجن ببینن که در چه حدیم

آفرین فداتشم

بایسم اوووومممم چیزه هان عه
بایس رکر هم فیلکس
خیلی هم خوب ^-^
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان