210417 IZ*ONE Instagram Update - Wonyoung

آیرین lee
Chichoo __
۲۹ ارديبهشت ۱۵:۵۵

آیزوان اینستاگرام اپدیت میده؟

پاسخ :
سلام بهار جونم *-*
خوبی فداتشم ؟!
عاممم اینایی که میزارم مال قبلا عه
و جواب سوالات هم اینکه از زمان دیسبند توی
صفحه های مجازی آفشیال خود دخترا پست اصلا گزاشته نمیشه :(
مثلا اینستا آخرین آپدیتش تاریخش 2021.04.30 بوده که تاریخش میشه
10 اردیبهشت 1400 یعنی یه روز بعد از خبر دیسبند :"(
که یادمه اون روز دخترا خیلی آپدیت داشتن تو همین اینستا هم اون روز
حدود 15 تا پست داشتن *-*
ولی الان که دیسبند شدن هر کدوم از اعضا یه اکانت جدید شخصی داره فعال میکنه برای خودش 3>
هه وون اکانت شخصی زده 
این آدرسشه :
آپدیت های جی لاین (یعنی ساکورا ، ناکو و هیتومی) رو هم توی صفحه های آفشیال HKT48 ببینیم
که تا الان جی لاین بیش از 20 تا آپدیت داشته *-*
البته سه تاشون هم اکانت شخصی دارن *-*
راستی چه خبرا ؟ 
خوبی فداتشم 3>
Chichoo __
۲۹ ارديبهشت ۱۷:۳۷

سلام آیرینی

مرسی خوبم تو چطوری؟

اهان گرفتممم

فک کردم اپدیت میکنه ذوق کردم :(

همباز شکر که اکانت شخصی میزنن کاش بقیه هم بزنن

وایی من هنوز واسه اینکه ساکورا چطور فعالیت رو ادامه میده مضطربم ، ولی دلم نمیخواد سولو دبیو کنه دلم گروه میخواد :(

هیچی سلامتی ، مدرسه تمام شد XD

توچی دلبندم؟چخبرا؟چ میکنی با امتحانا؟

پاسخ :
سلام به روی ماهت فداتشم *-*
ایشالله بقیه هم بزودی اکانتاشون مشخص میشه ^^
اییییییی هق هق مدرسه ما هنوز تموم نشده
فقط فعلا از شر کتابای معارف ، مطالعات اجتماعی
خلاص شدیم :/
شما نهم بودی درسته ؟! من نهمم امتحانامم 12 خرداد تموم میشه
میمونه امتحان تیز هوشان که وسطا تیر عه احتمالا :"(
منم سلامتی ^^ فعلا که یه نفسی هس دیه 😂
تو همشون دارم گل میکارم *-* اصن این معلما باید از نمره 20 بهم 25 بدن تو کارنامه
انقده که بچه درس خونم😂 خاک عالم چش زدم خودمو رف 😐 امتحالا فردا گند میزنم 😂

آه راستی این وب akb48 رو پاک نکن قشنگم
آخه 40 تا دنبال کننده داره حیفه واقعا :(
یه کوشولو دیه تو اکانتت نگه دار من شاید دوباره گفتم ادمینم کنی
میبینی چه پررو ام تروخدا😂
Chichoo __
۲۹ ارديبهشت ۱۸:۱۴

ایشالا

 

عههه افرین فایتینگ همینطور بخون بعد امتحانا راحت میشی*-*

اومم نه نهم نیستم ، آیرینی امتحاناتون حضوریه؟خاک عالم :/

نه نه چش نزدی ایشالا😂

 

عه باشه لغوش کردم،

نه بابا پررو چیه من این اکانترو واسه اینکه واست وب بزنم زدم یکی akb عه یه وب دیگه هم جا دارم خواستی میتونی بهم بگی😉

پاسخ :
*-*
آره دیگه مگه میشه درس نخونم میخوام در آینده به خواستم برسم
اگه واسش زحمت نکشم یعنی نمیخوامش :)))
میسی 3>
ایییییی من همش فک میکردم نهمی :/
آره همشون حضوریه :(((((
یه خوبی داره اینکه معلما و دوستامو بعد یه مدت طولانی میبینم :"(

مرسی فداتشم *-*
ببخشید دیگه :"(
Chichoo __
۲۹ ارديبهشت ۲۱:۴۸

به تو میگن بچه خوب😂😂

ای وای :/

واقعا در حق ۹ و ۱۲ ظلم شده :/ بی انصافیه

اره *-* منم واسه امتحان استعداد های درخشان دوستمو بعد بیشتر یک سال میبینم :)

فدایت❤

پاسخ :
قربونت😍
چون اونا پایه های حساسی هستن و آینده شون
به اون دو تا پایه بستگی داره ^~^
ایگوووو
خدانکنه قشنگم🎀
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان