Blocking Twitter Accounts (reason: Hit to IZ*ONE)

اگه گذر تون به توییتر خورد حتما این اکانت های زیر رو بلاک و ریپورت کنین

https://twitter.com/MinotazakiC?s=09

https://twitter.com/Kazhuaeri?s=09

⬇️ برای آموزش ریپورت کردن بیاین ادامه مطلب ⬇️

آموزش ریپورت کردن پیج در توییتر :

یک راه دیگه هم که خیلی به ریپورت شدن یه اکانت کمک میکنه

اینه که سعی کنید با آیدی اون اکانت توی توییتر لاگین کنید

و بعد موقع ریپورت کردن گزینه‌ It appeard their account is hacked رو انتخاب کنید️❤

آیرین lee
Candy Queen 🌈🍭
۳۰ فروردين ۱۸:۰۴

چرا بلاک و ریپورتشون کنیم قشنگم؟ 

پاسخ :
چون مظلوم گیر آوردن و
به دخترای طفل معصوم آیزوان هیت میدن
Choi Mia
۳۱ فروردين ۲۳:۲۵

الان واقعی دیسبند شدن؟؟؟؟؟؟😭

پاسخ :
قراردادشون در تاریخ 10 اردیبهشت 1400 تموم میشه
و هر کدوم از دخترا به کمپانی هاشون بر میگردن
و اگه خدا خواست دوباره با یک گروه دیگه دبیو میکنن
یا هم بعضی هاشون مدل و بازیگر میشن یا هم سولو دبیو میکنن
خلاصه از هم جدا میشن😭😭😭😭
zahra _fantasy
۰۱ ارديبهشت ۰۴:۴۱

سلاااااااااام خوبی؟

پاسخ :
سلام زهرا جون قشنگمممممممم*-*
قربونت بشم من
مرسی تصدقت بشم
خودت خوبی فداتشم ؟!
ᴍᴇʟɪᴋᴀ ʙʟɪɴᴋ
۰۴ ارديبهشت ۱۱:۴۴

میگماااا ....

چند روزه چندتا از وبا باز نمیشنننن

وب اسپا رو خواستم برم اونیکی ادرسشو دنبال کنم باز نمیشد

aespa-queens.blog.ir

فیلتر شدن ایا؟ کلا گیج شدم من بدبخت

راستیییی اونیکی وب ایزوان هم همین صفحه رو میارهههه T-T

یا مشکل لپ تاپ منه؟ اخه با گوشیمم همینجوری بود

بیان خل شده؟ 

چه بلایی داره سر وبا میاد؟

فکر کنم وب سومی هم هیمنجوری شده 

پاسخ :
سلام فیلتر شدن مثل اینکه :(
ᴍᴇʟɪᴋᴀ ʙʟɪɴᴋ
۰۷ ارديبهشت ۱۰:۵۰

چرا 2021 کیپاپ هعی داره داغون میشهههه T-T

اول اون موضوع قلدری که سوجین جی ایدل بدبختو نابود کرد بیچاره

بعدش گفتن جنی و جی دی بعدشم جنی قهر کرد هیچ پست نذاشت تا 1 هفته بیشتر و لیسا هم نمیدونم چرا اونم قهر کرد 

بکهیونی هم میخوان بفرستن بره سربازی البته شایدم رفته کلا اعضا اکسو 

بعدشم گفتن ایزوان دیسبند میشه

بیانم داره همه وبا کیپاپو فیلتر میکنه

کلا کیپاپ داره به مدل اهنگا ایرانی تبدیل میشه

فقط من از اینکه کیوب نذاشت سوجین تو کامبک حضور داشته باشه خیلی بیشتر از همه دلم شکست اصلا معلووم نیست شایعه بوده یا راست فقط سوجینو بد نام کرد 

مظمعن نیستم اما فکر کنم 3 روز دیگه هم ایزوان دیسبند میشه کاملا

کاش حداقل سولو کار کنن یا با یه گروهه دیگه دبیو کنن منم ته دلم خوشحال بشم

تازه هنوز نصف سال 2021 هم نگذشته این همه اتفاق بد برای کیپاپ افتاد 

راستی یه سواللللل 

مجله تایم توی فکت های ینا نوشته بود که ینا بچه بوده سرطان داشتته واقعا راسته؟

یا یچیز دیگه...

بازم توی فکت های مجله تایم ینا بود که برادر ینا ایدل بوده اما گروهشون نگرفته و... حالا اسم برادرش چیهههه و چه گروهی بوده؟

پاسخ :
خیلی سخته برای فن ها و آیدلا اینا😭
بله درسته سرطان داشته ولی الان خوب شده خدا رو شکر😢
اسم داداشش سونگمین و عضو گروه سابق SPEED عه😍❤
Alexa ??
۲۵ ارديبهشت ۲۲:۳۹

نه

وب سومی مال من بود

که پاکش کردم

خواستم لغو رو بزنم که کلا دیر شد 😐😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

ایرینیییییییییی 

من عذاب وجدااااااننننننننن گرفتممممممم

چون وب سومی اولین وبم تو بیانننننننننن بودددددد

۲ هفته فقط صبر کردم که قالبش درست شههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

ایرینیییییییییی 

من نمیدونممممممممم چی کنمممممممممممممممممممممممم 

درسته چیز زیادی توش نبود ولی خیلی دوست داشتممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

پاسخ :
ای وایییییییییی چه بد :"(
خیلی سخته و ناراحت کننده ست
ولی قشنگم نباید دست از تلاشت برداری
به نظر من دوباره وبو بزن
چون سومی طرفدار زیاد داره
خود منم خیلی دوسش دارم *-*
بعد که وبو زدی بیا آدرس بده بهم فالو کنمش و تبلیغش کنم ^^
Alexa ??
۲۵ ارديبهشت ۲۲:۵۱

حتما میزنمش 😊😊😊😊☺☺☺☺☺

ولی با آون اکانتم چون این اکانتام وباش پره 😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

پاسخ :
خیلی هم عالی *-*
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان