آپدیت های پرایوت میل چه‌ یون 🖤

آپدیت های پرایوت میل چه‌ یون :

آپدیت پرایوت میل چه‌ یون 🖤

2021-03-15

ویزوان

دلم نمیخواد خیلی جدی باشم

ولی میخوام یچیزی رو بهتون بگم

دیروز توی کنسرت کلی پاهام رو ویشگون گرفتم تا جلوی اشکام رو بگیرم

امروز وقتی از خواب بلند شدم

دیدم که پاهام کبود شدن

فکر کنم یکم زیادی محکم ویشگون گرفتم خودمو 

اونموقع خیلی نگران بودم که ویزوان دارن گریه میکنن یا نه 

البته بعدش اعضامون هم کلی بهم دلگرمی دادن و با حرفای خوبشون آرومم کردن 

این دو سال و نیمی که با هم گذروندیم یه زمان فراموش نشدنیه که همیشه توی قلب هامون باقی میمونه

پس امیدوارم خیلی ناراحت نباشید

خیلی عالی میشه اگه در آینده هم عشقتون رو به اعضامون نشون بدید 

خیلی چیزها هستن که میخوام بهتون بگم

اما نمیدونم که چجوری به زبون بیارمشون

فقط

من بهترین رو انجام دادم

و بعد بهم یه فرصتی داده شد که دیگه نمیتونم داشته باشمش 

من خیلی ضعیف بودم

و بهترین تلاشم رو کردم تا جلوی ویزوان قوی به نظر برسم

اما هنوز خیلی ناراحت کننده و سخته که اینجوری چیزها رو رها کنیم

من عاشق ویزوانم و همینطور همه ‌ی اعضامون

ازتون متشکر و ممنونم

اگه میتونستم سایز چشمام رو اندازه بگیرم حتما نزدیک 3 سانتی متر میشد

(چه یون داره سعی میکنه گریه نکنه)


آپدیت پرایوت میل چه ‌یون 🕊

2021-03-10

"ویزوان های ما که برای همیشه ازشون متشکر و متاسفم ~

میدونید که خیلی همگیتون رو دوست دارم مگه نه ؟"

پ.ن:ویزوان این آپدیت قبل از خبر تایید دیسبندشون بوده :"(

آیرین lee
MoMoRing (:
۲۷ اسفند ۱۴:۴۲

ماماننننننننننننننننننن

هیقققققققققققققققققققق

اشکمو دراورد

چه یونییییییییییییی

اشکال نداره:(

پاسخ :
اکش منم در اومد :"(
(= 헬리 SHII 레드 피치
۲۷ اسفند ۱۶:۰۱

چه یوووووووووونننننننننن

عزیزممممممممممممممممممممم

هلی از گریه لفت د لایفففففف

ععرررررررر

چه یونییییی مهربونممممممممم

هق هقق هققق هققققققققققققققققققققققققق:""""""""""""""""""""""((((((((((((

پاسخ :
:"(
فداتشم هلی جونم گریه نکن
ولی فکر نکنم دخترامون امیدوار به تمدید قرار دادشون نباشن
چون همش دارن با هم میرن گردش و از کنار هم بودناشون لذت میبرن
و دارن حسابی با همدیگه لحظه خوب و به یاد موندنی میسازن *-*
فکر کنم دیگه دارن میپذیرن که به زودی باید از هم جدا بشن :((((
و هر کدومشون به یک مسیر بره
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان