210415 IZONE Instagram Update - Minju

آیرین lee
هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
۲۹ ارديبهشت ۱۸:۲۲

دخترمون چ خوشگلههههههه*-*

پاسخ :
سلام هلییییی مهربونمممممممم *-*
خوبی فداتشم ؟!
دلم واست یه ذره شده بود
الهی فداتشم چه پروفت طولانیه اسمش😂
وووویییی آره یه مدل خیلی خیلی مهربون و شیک پوش و خوشملههه
هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
۲۹ ارديبهشت ۲۰:۳۰

عه ببخشید سلام=/😶✋

خوبم مرسی ایرینی تو خوبی؟

 

بلی شاهکار خودمه😂😂

یس عشق ما ویزوان هاس&-&

پاسخ :
بله ؟! هلی جون :/
چنقد زود خوندی همین الان جواب دادم کامنت قبلیتو :/
ماشالله بهت *-*
خیلی سریعی
من کند ترین آدم دنیام :/
ای جان قربونت برم که انقده شاهکار و افکار قشنگی داری
هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
۲۹ ارديبهشت ۲۰:۳۶

بلی چون امتحانام تموم شده همش آنلاینم😂

 

😂😂😂

عه خدانکنه😘

تنکس امضاء خاستین درخدمتم😂😂✋

پاسخ :
الهیییییییی *-*
خوش به حالت من هنوز دو تاشو دادم :/
سرت خلوته ؟!
اگه آره من پونصد تا کار ریخته سرم :(
تو سابا میتونی کمک کنی خیلی نیازه 
ترو خدا میبینی منو :/ فقط دنبال یه فرصتم که یکی رو تور کنم😂
امضا ؟! متوجه نشدم فدا😂
هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
۲۹ ارديبهشت ۲۰:۴۶

مندبستانم واسه همین زود تموم شده=/

جررر😂😂

اگه تونستم میام حتما😊

هیچ ولش=/ (ببین گشادی چ کرده باهام حوصله ندارم توضیح بدم😐😂😂😂)

پاسخ :
من امسال میرم دوره متوسطه دوم😂یعنی دبیرستان😐
چنقد زود بزرگ شدم😐
واییییییییی میتونی کمک کنی یعنی ؟!
بلدی ساب بزنی ؟!
اگه نه بهت یاد میدم ^^
هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
۲۹ ارديبهشت ۲۰:۵۳

بلی من خیلی کوشولو ام*-*

 

مشکل اینجاس ک انگلیسی بلد نیستم=/

البت اگه بخای توی اپلود ویدیو ها میتونم کمکت کنم^^

پاسخ :
^^
اییییییی چه بد :"(
نه آپلودا خودم همه رو ردیف میکنم
فقط ساب :((((
هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
۲۹ ارديبهشت ۲۰:۵۵

هعی ببخشید ک نمیتونم کمکت کنم:"

پاسخ :
هیچ اشکالی نداره فداتشم
اصلا خودتو ناراحت نکن و عذر خواهی هم نکن
ایشالله حالا تابستونی خودم یه کاریش میکنم دیه :"(
choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
۳۱ ارديبهشت ۱۰:۲۳

منننن من میتونم

پاسخ :
اگه ساب بلدین بزنین و وقت و علاقه دارین
بهم بگین بعد به وبتون در رابطه با همین کار
بهتون یه توضیح میدم😊
choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
۳۱ ارديبهشت ۱۱:۴۸

ترجمه بلدم ولی با لپ تاپ نمیدونم چجوری باید ساب بزنم

پاسخ :
تلگرام دارین ؟
اگه دارین آیدی تون رو خصوصی بفرستین
بهتون یاد میدم که چجوری ساب بزنین😊
میتونین تلگرام رو نصب کنین ؟
آخه برای اینکه به تیم مون بپیوندید باید تلگرام داشته باشین
که بتونیم کارا رو انجام بدیم باهم❤
choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
۳۱ ارديبهشت ۱۱:۵۷

نه راستش من کوشولوام

برای سنم متاسفانه پدر و مادرم اجازه نمیدن:(

پاسخ :
چقدر حیف شد 😢
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان