ادمین ترجمه 💞

💞 ادمین ترجمه می ‌پذیریم! 💞

1) ادمین ترجمه

✔️ انگلیسیش خوب باشه

زیرنویس زدن بلد باشه

اگرم بلد نیستید بهتون یاد میدیم

✔️ مسئولیت پذیر باشه

✔️ جا نزنید

تقریبا دخترا رو بشناسه

لطفا اگه میتونین بگین ✨

*مترجم داخل وب ادمین نمیشه*

اگر دوست دارین بهمون کمک کنید ، حتما بهمون بگین و اعلام کنید و آیدیتون یا آدرس وبتون رو برامون بفرستید

تا با هم بتونیم در ارتباط باشیم 💞💖 

❤ واقعا نیاز به ادمین ترجمه و کمک داریم لطفا لطفا اگه میتونین کمکتون رو از ما دریغ نکنین❤

آیرین lee
choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
۳۱ ارديبهشت ۱۰:۲۲

من میتونم

ترجمه میتونم

ادرس وبم کنار اسممه

پاسخ :
سلام❤
وایییی چقدر عالیییییی
ساب بلدین بزنین😍؟
choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
۳۱ ارديبهشت ۱۱:۴۸

ببخشید سلام

راستش ساب بلد نیستم

پاسخ :
هیچ اشکالی نداره عزیزم که عذرخواهی میکنین
اشکالی نداره اگه واقعا می خواین کمک کنین و به ساب زدن
علاقه دارین و وقتشو دارین بهتون یاد میدم💖
choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
۳۱ ارديبهشت ۱۱:۵۶

بله وقتشم دارم چون دبستانم تموم شده مدرسم

خیلی ممنون*3*

پاسخ :
اییییی چه کوچولو😄
باشه پس میام وبتون بهتون یاد میدم
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان